Johnny Express (2014)

Znacie to? „Jak byłem mały, dzwoniłem sąsiadom do drzwi i uciekałem. Teraz robię to w całym mieście – jestem kurierem”. Moje doświadczenia z kurierami są na razie w porządku, ale niektóre historie o traktowaniu paczek i odbiorców są dość przerażające. Ale chyba nie aż tak przerażające, jak poniższa animacja ;)

Twórcy: Kyungmin Woo
Czas trwania: 5 min
Gatunek: komedia
Technika animacji: komputerowa

JohnnyExpress2JohnnyExpress3
Scenariusz / historia: ★★★★✰ Animacja: ★★★✰✰ Muzyka / dźwięk: ★★✰✰✰

Jeśli chcecie wystawić ocenę Johnny’emu, wpadnijcie na filmweb i na IMDb.

Tak czy siak, kurier zawsze wydaje się lepszą opcją niż zwykła poczta ;)

Skomentuj

